onsdag 12 mars 2014

Hittade nytt boende!

Äntligen hittade vi boende i Lund. Jag och min make bor utanför Lund, och vi hade väntat länge i bostadskö. Nu blev min studentboendekötid äntligen tillräckligt lång och jag hittade lägenheten som uppfyller alla villkor jag hade (den är tillräckligt stor, ligger nära centrum och har ett badkar och ett riktigt kök!).  

I början tänkte vi att vi borde vänta tills min man får ett jobb som läkare, men vi ändrade oss.  Det kommer ordna sig. Vi tycker det att bäst och mest realistiskt att vi stannar i Skåne där vi har kompisar.


Vi ska flytta till Lund i juni och det känns spännande. 

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Badkar är härligt och riktigt kök också. Ni kommer trivas jättebra. (Och det är enklare att hälsa på när ni bor i Lund igen.. ) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kollade lägenheten igår. Det kommer bli fint att bo där!

      Radera