tisdag 30 januari 2018

Termin 8

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag skulle skriva examensarbete den här terminen (eftersom jag kan tillgodoräkna mig en termin), men jag fick ändra planen.

Jag insåg att jag inte är redo att börja skriva examensarbete än. Det kändes inte som rätt tid. Jag har bestämt mig för att läsa fler fördjupningskurser den här terminen och skriva examensarbete i höst istället. Jag ställer in att hoppa över en termin, helt enkelt!

Som tur var, fanns det platser kvar i några fördjupningskurser (som låter intressanta) trots sen anmälan. Stort tack till studievägledaren som hjälpte mig med detta!

Under första halvan av vårterminen läser jag Comparative European Legal History. Det är en fördjupningskurs på engelska, och mer än två tredjedelar av klasskamraterna är utbytestudenter. Det är uppfriskande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar